DO IT LIKE A DUDE!!

Chacha bloggen(ja, jag skrev verkligen det där;o)
Idag blire Erikslid med världensbästa människor! gillagillagilla!!
Efter det blire att vara med världensbästavän Arvid(: 
Då blire att färga hans hår, kanske mitt med om vi har tur;) 
Färgen blir iaf rosa! Dock inte hela håret, kommer nog bli galet! 
Ni lär ju få finfina bilder sen med tanke på att jag tar med mig systemen!(: 
Bilder från london kommer nog i takt med bilderna jag kommer att ta idag, det går nämligen inte att använda usb kabeln till kameran så det blir att låna pappas dator och köra minneskortet!
Den här dagen kommer bli galen. Nu ska jag iaf kleta på lite smink. 
HÅÅJ
adrian gillar att skriva på andras armar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0