Jag vill skrika rakt ut att jag älskar dig!

"du höll om mig i kylan så jag slapp stå där helt själv
och fastän det var kallt så kändes allting varmare

För när du såg mig in i ögonen så kändes allt så bra
den glädjen som jag kände var det jag alltid velat ha"


Hola, nu taggar vi träning! 
Gryyyyyyyyyyyymt bra kan jag påpeka att det känns! 
Imorgon blire då bure, taggataggatagga! 
Jag och Lydias ska iaf dit tsm, Adrian skulle nog följa med också och kanske albin. 
Det är grymt det åh! heh(A)
Jag saknar Lydia.. :( Men jag träffa ju hon imorgon så, åh jag är så sjukt taggad!
Tror att sebbe och han kompis william skulle dit med? 
Det blir i vilket fall asgrymt. nu ska jag fortsätta dunka gaggagsuckmydick osvosv:]

HÅÅJ




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0