Att playa runt var kanske inte det bästa valet du gjort vännen?.

När jag släcker om natten
& Mörkret i mitt rum
Tränger sig på mitt ömma hjärta

När tystnaden är allt som hörs
Påminns jag om
Den instängdhet som slöt om mig

Mellan tårar & skrik
Dunkandes mitt huvud gång på gång mot den hårda stenväggen
Samtidigt som ord om misslyckande & död ekade i mitt huvud

Historier om rymningsförsök trycktes in i mitt sårade inre
Av små späda rädda röster som även dom ville dö
& precis som jag, ville bort från låsta dörrar

Kontaktpersoner sådär omänskligt oförstående
Tusen regler & Okrossbara fönsterrutor

& fast vi alla var vaktade var det ändå ingen som såg
att den där färgen vi skulle måla med sniffade vi
Nålarna jag skulle pärla med stack jag in i blodådror
& Saxarna vi skulle klippa med, klippte i min hud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0