Typ sjukling?

Hola!:]

Idag är en dryg dag, vaknade typ mitt i natten av att jag typ va tvungen att spy.. men dock hade jag tur att slippa det, sen imorse vaknade jag vid halv sju av samma anledning(y)
He va ju niiis, fast ne.
Men jag hade tur att slippa spy imorse med.. men jag stannade dock hemma utifall att, 
sen så har jag sjukt ont i huvudet. Men.. nu ska jag sluta klaga! 
Jag har bara legat i soffan och degat medans jag har sett "Alice in Wonderland", "Starstruck", "Streetdance" och "Fame". Allihopa var faktiskt bättre än vad jag trott, hur efterbliven jag än må vara så har jag faktiskt aldrig sett dom där filmerna förut..:]
Men nu har jag ju gjort det;) 
Sen tror jag att jag har turen att få besök efter maten.. 
Vilket blir av min älskade korv JuliaH, och säker någon fler, blir att se filmen "The Loved Ones" det ska vara en skräckis, sådant gillar vi.. eller hur det nu va(a)!
Och nu känner jag verkligen att jag måste göra något så jag antar att jag faktiskt har tänkt sminka mig,(förstår absolut inte varför med det är sådant jag brukar göra då jag har tråkigt..(a) )
Sen blir det väl att vänta på JuliaH, 

HOOOOJ!













Den verkar vara helt sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0