Eddie är min dotter(L)

Att bero på ingenting.

Ojojojoj.... måste skärpa mig med bloggningen!
Ehe... borde nog fixa ny header eller något... 
Aja det fixas då jag har tagit nya bilder! 
Iallfall.. idag är jag G L A D E R!
"Jag skulle gilla detta på facebook" 
ehe.. :] 
Imorgon blir det att fara på stan efter skolan och köpa julklappar med bästaste Julia Hansen!
Sjukt länge sen hon och jag gjorde något "rikitigt" tillsammans, så nu bli det att göra det vi båda är bra på.. 
Köpa saker och troligtvis tjocka oss på stan:]! Ehe.. AWESOME!:D
Jaou... Sen på kvällen blir det S K R Ä C K F I L M med Julia William och Simon... 
Undrar just hur detta slutar:o Inte roligt att se skräck med mig och Julia måste jag påpeka..
Ehe fråga bara Johan och filip;)
Meeen....nu ska jag ta och ringa Jessica B tro jag minsann.. :]
NI får nog en bild åh,

HOOOOJ!


GALET GAMMAL BILD


Update: SKulle publiseras igår:o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0