Skola med 3 ä :]

Tjolla! 
Snart bär det av till skolan! Dock är det inte lika vackert väder som jag hade förväntat mig men..
Jag kan leva med det! :) idag har jag inga större planer än att fara på skolan sen träna!
Enligt mej så är måndagar dom bästa dagarna av skolan om man måste välja någon! För först har vi sovmorgon till kvart över 9,  sen så har man språk och mentor tid(tro jag) sen har min halv grupp av klassen hål i 2 timmar! vilket gillas hårt! Sen är det elevens val,riktigt kul det med, sen har man no och sen slutar man, jag vet inte men jag tycker verkligen om denna dag:]! Jahaja.. på hålet ska jag nog dra in till stan ensam eller med någon, för jag ska typ möta mamma och kanske köpa ett par jeans short, och för dom som brukar vara med mig vet att det här är något awesome, efter som jag hellst inte har korta shorts osv,Ne nu blir det att packa ner ett par shorts utifall att det skulle bli varmt!:D 

Love N Peace

Hittade lite gammla bilder hahah!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0