Dåååligt dåååligt!

Tjolla!
Igår sovde julia här! :D det var awesome , faaast filip,johan,emil,elias och erik drack upp julias POLLY! stackarn:(, 
sen så åt som upp hennes COCACOLA:] staavvaarrnnnn.
mmen ja, sen så somnade vi där vid 5 halv 5 :] , sen så vakna vi typ alv 11 v att pappa skulle fara åh jobba eller något i den stilen! , så ja då gick vi upp och vara otroligtflummiga, sen så kokade vi(JAG) spggettioch sen så värmde i kycklng! :] mUMMA PÅDET(a) jag (L) capsz<<3<3<3 naattt ,,,,:] 
och dock spelade v match nuikväll vi förlorade dock mot kåge, minns inte med vad, men jag kan ju säga att jag var och äras förbannad pågrundav olika saker men nuska jag se film sen sova tro jag?:] 

Love N Peace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0