Im the best damn thing your eyes have ever seen

Yeah, Im a hell of a scandal , men du skulle se mitt careface ;)

jahopp, snar blire av till nya bollhallen me moa och johan tror jag det var sagt?:)
he bli najjs, vi ska titta på bästaveens match aka moas pojk aka edvin^^
haha jaa.. :] kärt barn har många namn? eller hur vare :]
haha ja nu ska jag ta och försöka fixa mej :]










Jag ställde upp för dig men du gav tillbaka skit,
minns den tid det var vi men nu skiter jag it.
Tillbaka nu för att visa att äkta vänskap är bättre,
och att en idiot som du borde veta bättre.
Det jag menar med allt är att du ska hålla käften,
se dej omkring du är ingenting.
Så visa respekt, att en sån som du skulle sprida rykten
och jag sak kalla dej för vän?
Hah! men dra åt helvete.

Ja du vet att jag gav dig mitt allt om inte mer,
och minnerna med dej kommer aldrig få mej att le.
Men det är fler som ser det som ett jävla fel,
Snart har du ingenting kvar att leva för ,
men det är inte så att jag hoppas att du dör.
men jag hoppas att du inser vad du gjort.
Jag bygde upp ett förtroende för dej men du tog det som luft,
som en liten jävla grej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0