iDiOTERiDiOTERiDiOTERiDiOTERiDiOTERiDiOTER

Tjooo,
igår vare disco det sög typ men om det inte hade varit för mina underbara vänner hade jag haft ännu tråkigare:(
Det var typ ba jag julia jo och mathilda som dansa:o HAHAHA det var typ högst 20 pers där x'D
ahah från min sida säger jag bara : FAiLLLL
haha det va as kul mathilda fick dansa med nån random kortis som jag sa att hon skulle dansa med osså fråga jag om han ville dansa me hon och han ba ja:]
MAHAHAHHAHA >:] jag är ond :]

men ska va vara med babes efter maten:),
och jag saknar moa hedman som jag inte har varit med på LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGEEEEEE :o
inte bra :( menmen.. aja nu ska jag gå puss:*




jaanaemelie, saknar sommarn som fan :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0