God morgon alla små plättar ute i världen :]

Godmorgon! , här sitter jag med min lilla*HOST* dator den är så fin så :]
nejmen, jo det gör jag men iallafall, så har jag tänkt dra till skolan snart äver om det känns som att det kommer totalt att bli min död.. Meen, har jag btur träffar jag väl alla små söta som får min dag att lysa upp?,
Hursomhellst hade jag typ tänkt vara med moa idag ?, vet inte hur det blev med det men man kan väl iallafall hoppas på det bästa? :] jag känner verkligen att jag måste ha energi nu! , asså på riktigt jag somnar typ där jag sitter, men då är det ju tur att man har 5 energi drickor i ryggan?:] , hahahahah fråga mej inte varför :] sen så har jag fucking idrott idag, ajg frågar faktigst mej själv om jag verkligen orkar vara med.. Men det blir väll att bara ta tag i tyglarna och hänga med i farten :] , men om jag orkar är en helt annan femma, men jag ska väl försöka orka, Puss:*


Update: Detta skulle läggas in innan datorn dampade alltså ett veeeligt sent nlägg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0