HICKA!:(

Tjolla!
Nu sitter jag på teknik saken och försöker komma på vad ajg sak skriva på min bild som jag gjort! :]
tyvär så har jag hicka.. ochd et låter inte fint:(, mobbat..? oja!:o
Aja, typ kl 12 slutar den här saken  och då blir det stan med Fannype :)!
Paulina P sitter och kommenterar min hicka:(:( ahha hon e göll :]
Vi har ju som data platser bröved varrandra asså inte jag ochg paulina utan alla sitter bröved nån :) , 
Ja kan väl säga vilka som sitter med vem :] 
Jessica Och Emma Gj , Paulina P och Celina, Fanny LN och Jennifer, Jag och Fanny Pe :) 
Och jag måste säga att fanny äger på det här med  ritplatta oh skit.. orättvist!:o
aja... nu ska jag komma på något att skriva.. puss! :*

 du gillar min gris... :o , iknow den ser förjävlig ut .. men jag försökte iaf!:o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0