Typ sovnings time? :]

haha ja! jag är fedt trött :] , jag har hittat en awesome låååt :] , jag satt ju och kollade igenom lillamelodifestivalen osv, och då hitta jag en bäst låt, fast flera har säkert lagga den före mej osvosv , men jag tkr om den , den får mig glad! asså åh :( , jag vill te sundsvall :o hahhaha :(
nu fryser jag sönt :( , fast jagmåste ju skriva att jag har varit med jessica idag :D , det måste göras om? ,
vi va lite överallt, vi pratade mest om massa skit saker fast nåra lite mer "privata" sakmojjs :] ,
haha ja , nu ska jag se om jag hittar en bild (a)

-Jag har det bra idag.






 

ÄLSKAR! :] , den få mig att tänka att jag faktiskt har det ganska bra jämfört med dom i afrika och haiti blablabla :]<3 aja hejjdå! :]<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

LÅTEN ÄR SÄMST HAN LÅTER SOM EN TJEJ!!!!!!! (skam för killarna)

2010-01-31 @ 18:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0