"Släpp mig nu och låt mig falla över kanten"

Yäz! PAPPA LYCKADES STARTA DATORN!:d haha :]
nu ska jag typ snart gå till moooaahheeeeddddmmmann
asså jag har inte sovit på hela natten :]
haha jag är så trött att jag blir pigg att jag blir flummig,
hih msn med moa är typ kung ;* haha sriösa samtal ibland HOST! :] , fast nu vette fan?


mmoahedman säger: gördu??=)
JaanaClaesson.- säger: typ är glad fast ändå sur ,
och dessutom har inte jag sovit nååget inatt jag jag är så trött att jag blir pigg att jag blir flummig :]<3

JaanaClaesson.- säger: sjdå? :D
mmoahedman säger: haha, okej ? xDD varför sur men ändå glad? :S

jag sitter och bloggar:P KOMMMEEEENNNTERA FÖR FAN!:-OXD

JaanaClaesson.- säger: haha ja , haha ja , och haha ja ;) asså mitt svar på alla frågorna HAHAH xD:] , ja du ser ju och påvägen till dig ska jag köpa BUUURRNNN(L)(L)(L)(L)(L)(L)
JaanaClaesson.- säger: haha...
mmoahedman säger: asså va? xDDDD
JaanaClaesson.- säger: jag vet inte...


haha....


hejdå!

BTW, MOA OM DU LÄSER DET HÄR SÅ KOMMER JAG SNART! :]<3

Kommentarer
Postat av: Moa

Hahahah, asså du är rätt förvirrande på msn! xDD

SÖtbarn! :]<33333

2010-01-03 @ 22:59:01
URL: http://mmoahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0