Sjukling..

Oh yes!. jag är sååååå jävulst glad nu! :D:D:D:D:D:D:D N A T ._.
jahapp, då vart man sjuk ._. , det suger dase O_O
aja hoppas på att få fara på skolan imorgon , och om jag nu är frisk har jag tänkt vara med jessica efter!
det var så sjukt länge sen :o , haha jag minns när jennifer och jessica hade våning säng, hahah dt var sjukt kul för det var typ bara jag och jessica hemma hos dom och då hade vi varit på handlarn och köpr monster och sånadära chokladsaker, osså klättra jessica upp i sängen och så satt jag där nere vid datorn och gjorde ett snabbt inlägg! och sen hör jag ba ett POFFF! och sen hör jag att jessica börja skratta och så då jag tittar ligger hon på golvet oich typ dör av skratt... hahah jadu.. minnen! ;)<3 , jaa.. nu är FANNYPE(L) hemma från happis :]  ,
det såg ut som att hon hade jävel kul dära alltså :]! , haha jaadu,, nu ska jag fortsätta att dunka musik osv ,
vi ses! :)

Kommentarer
Postat av: fannype

Sv knäääppppiiisss :O :]<3

2010-01-25 @ 15:53:38
URL: http://fannypettersssson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0