"Allting du ser är inte svart och vitt"

för under ytan finns det så mycket mer att se.


Hejsan :D, snart eller om ett tag kommer moa och hämtar upp mig, då bär det av till campus där vi har bandymatch , dock kan moa inte spela pågrund av sin fot, det är inte lika treevligt kan jag lova! :]
Jag tror att jag kommer stå i mål :s , haah säg lycka till för det kommer nog inte gå så bra ifall jag ska stå, förra gången släppte jag ju in 2 skott... jag vart ganska besviken , men sådant är livet! ;) , ja... jag gillar spotify! :D
jag har typ AwEsOmE.lOl randomskit lista ;D det är awesome! :D det är jävligt blandat i den listan kan jag säga just nu lyssna jag på Matt&Kim-Daylight :) , den är hyffsat bra!
iförrgår tror jag det va, hade jag asmega tråkigt så jag tog mig friheten att redigera en bild på axel.. haha ja jag vet inte vad han tkr om bilden men han har iaf fått den. så jag tänker lägga ut den på bloggen! :]
ahhaha men den kommer i slutet ;) haha ja.. igår var jag med moa filip och johan hela dagen! 
det va rätt så awesome :] , vi såg på albert och herbert! (aa) HAHHAHA den är kunglig ;) eller hur var det? :]
haha dom är klantiga jävel , osv typ :] , hahah nu har jag bytt låt, trevligt astt veta, right? ;)
haha jag gillar musik :( , hahah fast moa gillar typ inte min musik smak O_O haha intesnällt x'D haha nejmen , jag har några låtar som hon gillar som tur är! :D lalalalalala..
nu hör jag på replay, jag älskar den :] , haha jag tror det va gustaf h som sa att den va bra? :) ,
haha jaa.. jag och mitt minne... (a) , aja nu ska jag gå puss!:]<3
men vafan! , det gå int att lägga in bilden :S väääntaa....


men kuk :( , den gå int att lägga ut men alla andra gå ._.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0