-.


Att förklara hur jag känner
Blir ganska svårt
För det finns mycket jag vill säga men vet inte om ni förstår
Jag var rädd som fan för att bli lämnad själv igen
Du lovade att du aldrig svika och att du alltid skulle vara min vän
Men som vanligt så blev jag sviken
Kastad ut i drömmen där det skulle varit vi
Men sen så såra du mig
Genom att bara spela kall
Varför ska man vara falsk mot någon man sagt har varit ens allt?
Så sitter man där
Försöker torka sina tårar
Vill prata med sina vänner men det finns ingen som förstår att
Det man känner sakta krossar inombords
Man vill le
Men det gör så himla ont
Hela världen känns så falsk
Allting känns skit
Allt som man strävat efter rasar bit för bit
Varför ska man våga tro?
Något mer
När allt man får tillbaka är falskheten och sveken
Ibland så kan man tro
Att nåt är bra
Men så minns man hur det gått de andra gångerna
Den dagen du skärde dig sa du

För jag trodde alltid på dig
Men sanningen kom fram att du bara ljög för mig
Du svek mig kan inte fatta att du gjorde så
Du var min vän kunde lita på dig så det gå
Jag visste inte att en bra vän kunde svika mig
Våran vänskap var stark men fan jag trodde det
Fan om du bara kunde bevara min hemlighet
Men du svek
Du var fan den bästa
Minns alla gånger vi var ute och festa
Det var alltid kul
Vi backa alltid varandra
Och dom dagarna vi mådde piss
Så höll vi ihop tillsammans
Grinade jag så grinade du
Det var ingen annan
Du fanns alltid där
Men du svek mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0