Rubrik? :]

jahani , now im back :] , igår kväll va ju jag på noras tjejkväll eller vad vi nu ska kalla det :]
det var super kul! haha jag måste säga att Myskobollarna var riktigt söta! ;)
ahah inte många som fattar det där trorja :] menmen, snart match i bolidN
tagga för att vinna dåra tjejer?!;D
just nu sitter jag vid pappas dator, av den enkla andledningen att jag inte orkade gå dom där sista fem meterna in till mitt rum och starta datorn och massa sånt där skit (a)
jag har typ inga bilder från igårkväll! :( , men malin och nora har endel! :D
det var fedt awesome! :] höhö .. jaauu , nu ska jag nog lägga till lite låtar i min spotify lista och forsätta sjunga!^^ det låter inte vackert, men tur att det bara är mamma hemma dåra?:] , haha jaa..
men nu ska jag tagga för match och vänta på att moa ska vakna osv ;) , hade sötisar! PUSS:* (a)


- Miss it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0