Mobilsak :)

 

Ta fram mobilen och gå in på kontakter, håll inne "neråtknappen" en stund o sen släpp och skriv vem det blev som svar på frågorna! Utmana sedan en kompis! ;)

1. jag heter:
Axel Östman

2. jag gillar: Alexandra Aveling

3. jag hatar: Julius

4. jag är kåt i: Signe Bjurman

5. jag är verkligen superkär i: Hannes Burman

6. snyggast i världen: Clara Lundtröm

7. fulast i världen:  Denise Bröste

8. äckligast i världen: Isak Edström

9. muppigast i världen: Adrian Engman

10. tråkigast i världen:  Frans

11. jag ska satsa på: Gemet

12. bästis: Emma GJ

13. jag vill ha sex med: MoaHedman

14. hatar jag mest: Hetti

15. jag har en hemlighet med: Emma Jansson

16. jag skäms över: Paulina Johansson


haha roande :] jag utmanar MOAHEDMAN JULIAHANSEN FANNYPETTERSON OCH KAJSAMARKLUND:] <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0