KajsaM

jahodu.. he blev coop väl där mötte jag kajsa M babe:*<3
vi köpte godis och drog hit och såg på film :] , det blev Hotels For Dogs tror jag den hette? :]
iaf, på sverige heter den hund pantionatet ^^ (staving:(?) just nu hör jag på en låt som jag inte lyssnat på på as länge den får mej att tänka på sommaren! fyfan va jag saknar den! , den va Perrfaa! , ni får låten i slutet :]
kärlek på den , haha minns fan allt från då vi hörde på den, jag tror dom flesta vet vilken det är?;)
Haha ja , osså Känna din pussy, fyfan den låten får mej att tänka på multi FYFAN vad jag saknar't!:(
ni får den i slutet åh :] , aja fast jag tror att det här blir slutet (a) , haha jaaduu.. ni kanske får en bild puss hej:*<3 MoaGölleÄrMinBästaVÄnOchIngenKanFanÄndraPåDet!<3



Atle ft. Gudde-Låten Om Tuttar


Smutsiga Södern-Känna Din Pussy





fan jag saknar't! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0