Hemma. Idag igen

ÅÅh... so fucking boring att vara hemma 24/7 :( , men som tur är kom filip och johan hit igår :D<3 och efter det kom min kära halv granne aka Hansen :] <3 det gjorde det hela ännu roligare :] fast hur som hellst så saknar jag min babe :o aka moahedman!<3 men eftersom typ alla ska på kajsa j's sova över sak så ska jag vara med tha boys ist, he bli najjs, ;) dom äger x'D ahah dom gillar nallehpuh :o aja, jag vet inte riktigt va jag ska gö nu, antar att det blir musik och att plugga! inte det roligaste men jag klarar mig! :], jag tkr att det är kul att malin är social med mig :] höhöhöhöhö (Aaaaaa) nån som kan tipsa om en bra låt eller nå? :D eller kanske till och med kan skicka spotify lista? ;) haha skulle bli glader då! :D , aja vi hörs! :]
 Conterstrike <<33<3<3<3<3 NOT :D


Kommentarer
Postat av: J e s s i c a

du ska ju va med mig imorrn ? :D <3

2010-02-04 @ 15:47:05
URL: http://bessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0