Grattis världens sötaste moa hedman<3!

idag fyller min bästa vän år, och hon har blivit ett år äldre och ett år smartare(hoppas jag iaf ;) )
hursomhellst så önskar jag att alla kunde ha en sån vän osm henne, för den brudN kan man verkligen lita på!
Puss, älskar dej moa:]<3



när du ler är det som om solen går upp,
ditt skratt lyser upp min dag,
du är så jävla bäst,och ingen
och då menar jag ingen kan vara som dig!
du är min bästa vän, och helt ärligt så litar jag nog mest på dig
hoppas du får världens bästa födelsedag,kan inte berätta hur jävla mke jag älskar dig bästavän, men det får vi ta en annan gång:*<3 älskarej!<3


Kommentarer
Postat av: Moa

Ååh, gumman:D<33 Älskar dig Jaana, du är bara bäst!!!! :*

2010-02-10 @ 20:02:05
URL: http://mmoahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0