Dag 1 - Om mig.

Som kanske dom flesta vet heter jag Jaana. 
Jag är enligt andra en väldigt.. speedad person typ.. retard. 
Nej men jag är för det mesta väldigt glad, hoppar runt och sjunger och inte rädd för att skämma ut mig :]! 
Dock skämmer jag ut mig varje dag känns det som, men jag är ju som jag är. 
Dom som känner mig vet hur mitt liv ligger till och hur jag mår.
Hur jag känner om mig själv är väl lite åt andra hållet än vad jag har skrivit längre upp.
Jag har ju som mitt lilla egna sätt att se världen på. Och jag förstår mig inte på folk som sprider rykten och skit som inte är sant. Enligt mig ska man inte döma någon efter utseendet lär känna personen istället!
Jag spelar fotboll och innebandy, det är där jag spenderar min eftermiddagar, alltså på träningar.
Annars då jag inte har träningar är jag med kompisar antar jag? 

Aja, jag vet inte riktigt vad jag skulle skriva så.. nu får ni det väldigt osammanhängande inlägget och en väldigt "fin" bild på mig.


dock inte "blond" längre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0