Jag ska cutcutcutta emmelie :]<333

EMMELIE FINNS PÅ www.happyclown.blogg.se !
AHAHHA läs rubriken och föstå :]
jag ska nu visa hur man omvandlar en emmelie(duming)
till en ängel :'>  man börjar med att cutta bort svarnsen
 och sen sågar man bort ´hornen :D

ni ska få se orginal och sen en bild efter jag har
omvandlat en emmelie till en snällis :]
(ta inte illa upp emmelie det är ett skämt och en ljuv hämd >:] )

 - ORGINALET :D<33333

 - NÄR JAG FÅTT LEKA LITE MED BILDEN :'>



AHHAHA JAG ÄLSKAR DEJ MED EMMELIE :D<3 SÅ går det då man tappar sej med min mobil :]<3 HAHAHA PUSS PÅ DEJ OSV (A) :D<3 HAHAHAHAH :D x'D


Kommentarer
Postat av: CheckTheBloggAndYouWillSee :] ♥

Ehm.

Okej.

2009-09-15 @ 21:45:18
URL: http://fahlgrenarn.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Haha, palla inte bry mig ^^ Du vet att det var en olycka va?? O_O

2009-09-16 @ 15:54:29
URL: http://happyclown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0