Care face -.-'

Snälla gulliga du, har jag sagt att jag är bra på att sjunga? ;) En anonym kommentar gör inte att jag börjar må dålig för jag tar inte åt mej :D  Seriöst ni som kommentarar anonymt är ju fan fega seriöst har ni inget bättre liv än att sitta och klaga på andra?  haha Baby get a life ;* Det är så jävulst dryg att hålla på med anonymt tjaffs , våga stå upp för det du tycker? ;s jag blir fan inte ledsen ellernå alla har rätt till sina åsikter ;) haha såå ja det här är sakerna jag tycker att du/anonym ska göra : 1 Skaffa ett liv 2. Sluta klaga på andra och skaffa ett liv 3.Våga kommentera med ditt namn och stå upp för vad du tkr? :s   som sagt CAREFACE OM ERA KOMENTARER JAG BRYR MEJ HELT ENKELT INTE :D<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0