"-I won their fight and lost their war"

hm.. , idag har jag varit med min kära kajsa :]
alltid tilka kul med den lilla saken :D , igår var jag med hon moa filip och johan ^^
som vanligt? haha det börja typ bli det (A)
men iaf, i söndags hade jag cup heeeeeeeeela dagen , jag har typ träningsvärk i hela benen nu :]
vi var nog inte världsbäst kan jag säga. men vi kämpade jävel bra mot morön! :D
jag är iaf typ nöjd med min insats , hm. just nu väntar jag på att mamma ska komma hem från mormor . , hon har typ varit där hela dagen o.o' men det är ju kul att hon gör nå iaf :)
jag och kajsa for på coop och köpte kladdkaka B&J och typ godis ;o , små tjocka men ta oss för vad vi är (A)
min dator funka inte :O:O:O:O så jag lånar pappas dator nu :] , hihih :] men iaf, på vägen hem från coop , ramla jag med mammas cykel 8a' , det gick inte så bra för godiset typ bokstavligt flög ur påsen och landa på marken ... Skills jaana ;) , haha men det ända jag och kajsa va att skratta sönder , hahah :D , det såg nog ganska kul ut :o , för vi ramlade utanför anderstorp skolans gymnastiksal , och då hade nå småttingar match :o . haha men ja,,
haha :D sen när vi kom till kajsa åt vi kladdkaka och B&J och godiset är sparat till imorogn eller nyårs jag och kajsa har våra planer ;) hahAH :D<3 sen ritade vi typ. (a) he blev inte så lyckat för min del men ^^ 
asså när jag va påväg hem så börja jag tänka , och sen helt plötsligt kom  det upp i huve ba POFF! 
och sen kom jag på att jag saknar sommarn, det är så fucking kallt  o.o' jag frös typ till is? (a) 
igår på dagen va jag iaf med emmy, sen for vi på stan , och efter ett tag träffa vi malin och gick med henne ett tag och då gick vi te subway(L) I LOVE DERAS MACKOR :]  haha (A) 
just nu längtar jag mega mke till sommarn för då kommer EMMA hit :D (L)(L) jag sakna na' jävel mke :O 
det va typ års sen  :] , ahah sist jag såg henne va på min födelsedag, i sommras , på umecupen :o , 
jag=saknaumeåååååå (a), hm.. nu ska jag typ gå och ta ut kycklingen från kylskåpet och starta ugnen som mamma bad mig att göra för ett tag sen!
hadet! Tjingtjong :*<3   

"alla minnen, ska vi bara kasta bort dom?"





Kommentarer
Postat av: CheckTheBlogAndYouWillSee :]

Jaana Din lilla Banan :o

Jag hittade några flummkort på dig på datorn (a) EEEVIIIIL >:D



Iaf, din blogg är värd 856 kronor, vem försöker du lura? :o

2009-12-29 @ 22:00:31
URL: http://fahlgrenarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0