"-I like you better dead."

Heejjsaann :) , ska bara snabb blogga ör snart bär det av till coop med mammsen ;) , vi ska typ köpa godis och RAKETER! :D , hihi hoppas att jag inte dödar någon med dom (dom som brukar va med mig vet hur "lugn" jag är ibland :] ) , jag ska iaf till örviken , jah kommer nog inte att ha mke åh göra + att jag typ har slut gratis ;o , men min kära mamma kommer låta mig låna hennes mobil och smsa från den , fedt snällt va? :]  ,
väl på coop ska vi möta kajsa , och sen ska jag och kajsa typ vara ute och ta kort tror jag vi sa ? :) ,
hoppas det blir bra bilder iaf^^ , fast man vet ju aldrig med min kamera som typ lagga lite var och till ;o
men iaf, hoppas alla kommer att ha kuuuuuuuuuuuuuuuul ikväll iaf :) ,
ni får kanske bilderna efter vi tagit dom , om ni har tur ^^ , annars lär jag väl ta kort ikväll med ? :)
aja nånting blir det iaf :) ,  funderar på om jag ska pimpa min mobil :) ,
föresten har jag sagt att ajg klippt mej? ;o okejh jag kanske gjorde det före jul men mitt hår e as kort osså blev dett typ världens FAiL ;o enligt mej då (A) jag känner att jag har blivit bättre på att blogga? :)
eller? :] , hm... , om ni vet någon som vill köpa ett par oanvända "militärgröna"rasta byxor så säg gärna till! :D , 
jag ska nog lägga ut en bild på dom senare i inlägget , fast det lär ju typ bli snart , för snart kommer mammsen att komma och säga : NU FAR VIIIIII (a) , och nu börjar hon prata om att jag har nå khårklämmer inne på toan som absolut ligger på fel ställe, blablabla, visst älskar jag min mamma men hon kan faktigst vara jobbig! , aja nu ska jag iaf dra , kanske bloggar senare? vem vet:] , inte jag iaf , men PussPåRumpan:o :P Hejdåå<333  


- Byxorna ,. nån intreserad? :]<3

Kommentarer
Postat av: jjuliaha :>

Sv: Ehe, vårat tanjentbord e glappt :*<3

2009-12-31 @ 13:21:20
URL: http://ensvartrosflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0