Jadu, den som orkar läsa är en stjärna

Jag fick en fråga idag som verkligen fick mig att tänka efter.. 
Jag menar verkligen tänka efter, tänka om.
Jag fick en fråga som lät såhär "varför bryr du dig så mycket om andra?" 
Dock menade den som frågade inget illa med det, men det fick mig att tänka tillbaka och jag har ett ganska bra svar nu, hoppas du läser det här inlägget så får du ditt svar vännen min. 

Det är nämligen så att jag vet hur det är att inte ha någon som bryr sig om en, hur det känns att vara helt ensam i hela vida världen. Och jag vill inte att någon ska känna och må så dåligt som jag faktiskt gjort.
Jag försöker få andra att må bra för ingen försökte någonsin få mig att må bra. 
Jag vill hjälpa andra för ingen någonsin ville hjälpa mig. 
Jag vill att andra ska må bra, bättre än vad jag gjort den största delen av mitt liv.
Jag har alltid blivit mobbad/retad pga min kropp, mitt utseende, vad jag har för kläder osv.
Och ingen människa mår bra av att få höra varje dag att man inte är bra som man är.
För det är man faktiskt, spelar ingen roll om du har 3 kilo smink eller om du inte äger mer än ett klädesplagg.
Alla är lika mycket värda oavsett om nån idiot säger något annat. 
Till exempel , på skolan där jag går har vi några idioter som tror dom är kungar över skolan och tror att dom får behandla alla som dom vill, och jag är bara så jävla less på dom. Jag förstår inte hur man kan stå ut med sig själv om man benhandlar en annan människa som om den vore smuts, inget värd. 
Tycker dom så pass dåligt om sig själva så dom måste trycka ner andra för att må bättre i sig själv eller vad i helvete är problemet? Jag stör mig så in i norden på dessa människor. Tänker inte nämna namn, och om dom läser det här lär dom ju förstå vilka jag menar. Dom driver med folk som inte gjort dom någonting, dom är äckliga och deras IQ kan ju fan inte vara nånting? Haha nä, nu känner jag att jag drar mig bort från det jag skulle svara på från början, men som sammanfattning av det här inlägget så kan jag ju säga att Jag bryr mig om andra för att jag själv vet hur det känns att inte ha någon att vända sig till då allt är skit, och jag vill inte att nån ska måste känna så.

Haha dom som orkade läsa det här ska få en puss på kinden! 
Ja nu har ni min åsikt, PEACE N LOVE


FUCK ALLA JÄVLA IDIOTER

Kommentarer
Postat av: ellen:)

Jag läste allt! ;)<3

2011-01-30 @ 00:51:17
URL: http://baraomellen.blogg.se/
Postat av: melinda

läste också allt.

been there. det är tufft. men du är tuff! fortsätt vara DU

2011-01-30 @ 12:52:42
URL: http://vertin.blogg.se/
Postat av: JENNIFER

längtar efter att få en puss på kinden :D:D:D:D:D:D:D:D

2011-01-30 @ 19:28:47
URL: http://kusebuse.blogg.se/
Postat av: emelieeee

JAG LÄSTE ALLT, nu är du skyldig mig en puss!

&så sjukt bra skrivet jaana! <3

2011-02-11 @ 17:57:16
URL: http://emeliebettans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0