TjenaTjena

Det blev inte att denne skull sova här te på måndag asså igår^^ , men det vart därimot att min älsklings emma johansen sovde hos mig på söndagen!, riktigt kul om jag får säga det själv! ;), vi var iallafall med sandra! , det är alltså emmas storasyster!:) , riktigt trevlig prick det dära!^^
men iaf, igår var vi på leos, och dopm har börjat med band. så nu kan ingen smyga in utan att betala osv, typ ;)
men iallafall, vi var ju på leos, alltså jag emma och sandra!:) , vi hade väll roligt men i slutet sög det.. sååå vi for på coop och satt där ett tag, sen efter ett tag for sandra hem, så då gick jag och emma in och kollade på hårfärg
och det vart ett köp^^ doch för emma ;) , så då for vi hit, och jag färgade emmas hår!:) ,
hon vart riktigt fin om jag får säga det själv! :] , tyvär har jag ingen bild, haha men jag har många från ca ett är sen! , EMMA HAR FORTFARANDE SAMMA SKOR!:] , gulleee , dock vart det caps där borta men orkar inte skriva om det^^ , jag ska nog försöka göra en header och sätta in , vilket jag tror kommer gå åt helllveeetee :( ,
fast jag vill igentligen fara te urs och va med emma men mamma sa typ att hon hellst inte ville att jag sklulle fara dit osvosv, men iaf, igår på kvällen var ajg och emma med Jessicaa:D! , vi dorg på coop, och köpte fettis saker och fettade oss hemma hos jessica ;)
om vi säger såhär så tålde jag tyo ínte någet av det, för då jag kom hem var jag typ prickig^^ ,
menmen , iaf, idag gör alla nånting, hahah, men aa, på torsdag ska kanske jag och emma sova hos jessica!
det kommer kinga ut osvosv! ;), men iuaf, vi kommer spåra jävel, och vi kommer tjockas oss jävel om jag har rätt? ;) haha menja.. ni lär väll få musik längre ner!:] ,
jag vet att ajg kanske inte skrivit på en vecka eller så, men ajg har bara inte hafft tid/orkat^^
men det får ni leva med, jag är inte så aktiv med min blogg osv, men aa, det får funka :D
johodu, nu vet jag intevad jag ska skriva?;) juste vi har ju iallafall lov! :D , och det startade inte bättre än med nightflight!. det var riktigt kul!, och jag fick träffa SOFIE!:D. har inte träffa na på år känndes det som!:) ,
haha jag körde sumo saken ^^, hahaha jagb typ dog :( , men det var as skojj!:) , sen sååå
hade ju nåra killar ett lag som jag och jessan hejjade på ^^ , hihi riktigt kul  att dom kom tvåa!:) ,
riktigt bra kämpat av dom enligt mig, dock förlorade dom endast med ett mål vilket var riktigt synd!,
menmen, dom vinner väll nästa år?;) 
haha jaadu, nu ska jag inte göra så mycket !, vi höres!:D<3

- min kusin är ganska ball

Kommentarer
Postat av: yo<3

fy fan va söt :$

2010-03-13 @ 20:19:36
URL: http://yosirinan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0