Skola-Hem-Städa-M.J.C.M.A.J.-DiSCOOOO :]

haha tjenaa :]
tagga disco ikv :] asså åh jag vill ba att det ska bli kväll nu på diiirrNNN ;o ;]
haha men aa.. jag vette fan vad jag göer eller HAHAHAH jag skriver ju ett inlägg hära:] smartassss :]
och lyssnar på musik som jag blir peppad av, känner verkligen att det behövs inte bara för discot utan för mig själv, för jag är så jävla trött och depp idag vetefan varför , och jag kännr mej värra skabb har bara skabb kläder osvosvosvosv, skulle kunna räkna upp minst 100 saker till men det orkar jag inte:]
men nu ska ni få bilder sen sak jag typ dra till skolan och dryga:] pusspåROOOMPAAAAAn ´:]<3


-så jävla sötaaa:]
.Kommereva
-
Hahah vad säger du?;)
-Melike :]




 
Shoot me in the head or stabb me in the heart.
I honestly don't care anymore


Kommentarer
Postat av: Emma

sv: no u don´t.. inte mer än att dom for i vak?:)

2010-03-26 @ 15:33:33
Postat av: YO<3

jag mena att han ska välja nån av oss

2010-03-26 @ 16:23:10
URL: http://yosirinan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0