Im tha fucking hero of tha fucking war if you ask them

Hahah roooad :] ,
kvällen började med att jag drpg hem till yo,
sen drog vi på edda och titta på robin och oscar då dom träna boxning :]
sen efter ett tag kom jojjo babe:]
vi hade väl lagomt kul kan man ju säga;) hahhahaha
men a sen var vi på stan ett tag sen palla jag inte stanna så jag drog hem och här sitter jag nu :) ,
men palllalalalalla nu ska jag dra mig mot sängen eller nå är verkligen trött och orkar inte göra nånting sen tror jag attt jag har blivit sjuk:( ,tror till och med att det är mag sjuka! :( ,
aja nu ska jag sussa sött i sängen och se på fotboll :]<3, PUSSS


jag hoppas att du vet hur jävla mke jag älskar dej!<3
bästa vän, utan dej skulle jag inte finnas idag,
du och ingen annan gav mitt liv en mening, lämna mig aldrig<3!


Kommentarer
Postat av: CheckTheBloggAndYouWillSee :] ♥

Ojao ! : D

2010-03-29 @ 21:57:44
URL: http://fahlgrenarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0