Trästocks!

TJOHO!:D
Haha idag på trästocks var sjukt;o

Vi spådde oss ;o..  fan hemskt, allt stämde på alla andra, då måste ju mitt stämma med, right?:o Vilket jag inte riktigt vet vad jag tycker om ...
Hon som spådde mig sa typ massa saker, jag kan skriva vårat lilla samtal"

SD=HOn som spådde
J=Jag:]


SD:Spelar du gitarr eller något?
J:Eh.. nej, kan inte änns ta en not.. :o
SD:Jaha.. Men jag ser gitarr noter..
J:Eh..jaha?(a)
SD:Nu vet jag! Du kommer bli tillsammans med en kille som spelar gitarr!
J:Vaa?:o 'asg'
SD:Ja!:) Oh vad härligt det är då du skrattar! det riktigt bubblar inom dig!:)
J:Eh..(mimar omg till emelie fanny )
SD:Ja, och jag ser en fågel, men det är självklart! Du vill vara som en fågel, bara kunna flyga runt och göra exakt som du vill!
J:heh.. :]
SD:Ja.. Sen så söker du en riktigt stor skatt som inte kommer så ofta, så bli inte besviken ifall den inte kommer
J:Hm..:o
SD:Du söker något som verkligen ändrar ALLT.
J: ....
SD:Men ändå är du en riktigt fin person!:)
J:heh.. tack:]
SD:Ja då var vi klara:)!
J:Heh..


DET VAR SCARY!:o För det där om fågel tjohejsanet var sannt..:o
men liksom det där med gitarrpojken.. OMG?:o
btw, förkortat verision(a)^^
ahha aja... HÅÅÅJ:D


inte lugna vi är:o

Kommentarer
Postat av: ellenpellen

Snygg du äär(A)<3

2010-07-23 @ 10:24:46
Postat av: Igge

Gulliga ni är :) <3

2010-07-23 @ 23:04:34
URL: http://iggems.blogg.se/
Postat av: ellenpellen

Men asså så jävla läskigt, det stämde ju för mej med;O<3

2010-07-24 @ 17:46:02
Postat av: Emma

var det du som var på trästocks igår?:D

2010-07-25 @ 14:24:37
URL: http://eanderssonnn.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: haha nice:D

2010-07-25 @ 20:17:21
URL: http://eanderssonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0