Dåligt dåligt..

Inte bra jaana.. 
Jag måste verkligen börja uppdatera mer. 
Aja, idag hade jagf tänkt gå på stan med Maaalin Lu med liiiila underhår :] avis om något? OJA! (a)
Men det blev inte.. varför är många andledningar.. hade gärna men det får bli en annan gång:)
Annars har jag väl typ.. städat och varit inne.. ända saken jag få gå ut på är på balkongen.. 
kul liv? oja, fast ne. Så jag har tyvär inte haft nå kul idag utan typ suttit inne och dött av viljan att vilja gå ut
jag menar utegångsförbud PÅ SOMMAREN?:o 
I D I O T I S K T ._. 
Aja, nu ska jag fortsätta dunka musik, och tagga stadsfesten trästocks och umecupen!

HÅÅÅJ

Mathilda Wikström äer bäst!

Kommentarer
Postat av: EmmaGroJoh*

varför utegångsförbud?:P

2010-07-06 @ 18:09:24
URL: http://emmarojoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0