"in the sun she fell as a hurricane down"

Jag vill börja med att säga gott nytt år! :D eftersom jag inte hade tid till detta igår och dessutom ingen tillgång till dator så, säger jag det nu(a) det får duga :]

Jaa, jag kan ju börja med att säga att kvällen igår va någolunda lyckad, hade iaf kul ,
lärde känna nya pers, ganska kul faktigst , det var inte så hemskt som jag trott :]
hm, jag kan ju säga att madde va inte så farlig :] , hon var faktigst mega snäll ju (A)
Ni får kanske ite bilder i botten av inlägget :]
inte kul ´då vi skulle hem ._. , vi stog ute as länge och vänta på busshelvetet som typ aldrig kom
 men tillslut kom den ju!, det var väl nå positvit, idag ska jag vara med min älskade kajsabajsa :] ,
ska typ sova där , he bli nice! :D ska lägga ut en låt sen, jag venne men för mig går den inte att inte tycka om
den fångar mig riktigt, jag vet inte hur jag ska förklara't , men så är he! ;) , men iaf, jag vette fan vad jag åh kajsa ska göra , vi ska då äta lunch nån stans xD , typ det ända vi bestämt hitills ;)
fast jag tror att vi ska va med filip&co ;) , he bli väll nice? :) , Jag ska spendera årets första dag med kajsa, fatta nice, som förra året (A) , he gjorde jag då åh :] det är ett + på det :D ,
nu ska jag hämta kameran och lägga in bilder ^^ . he bli nice tro jag? :) , aja väntaaaaa.................................................................................. (A)
 
Katie Melua & Eva Cassidy- what a wounderful world

Kärlek på den.. :]<333  nu får ni bilder tro he bilr slutet på inläggeht ses senare typ ;)<3 Pusshejjsanpejjsantjollahejsan:]

 Höhö madde :]
 haha magicfiltre ;)<3
 Samma sak hära då :]
he snöa jävel :]
 pang!:]
Tarzan :]
Tessi , mysigaste katten ever ;o :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0