I GOT MY BABYBOO BACK :D

Hejsan , nu har jag min ALLDELES EGNA dator igen :D , så nu kanske det blir att jag bloggar mer, jag tänkte skriva ett snabbt inlägg innan jag hoppasr in i duchen, jag sitter iaf här med min riskaka(ÄLSKARDOMVERKLIGEN:]) och ett glas med multivitamin :D , alltid gott efter en träning :] , jag har kvar alla bilder och låter GUDVARELOV :D  så fedt awesome :] , malin den högen har en iphone ._. OCH percing i tungan, inte shysst! :o , fast jag ska fråga henne en sak imorgon om hon kommer på skolan ... >:] ,jag är OND:( nu ska jag iallafall springa iväg till duchen ni kan få en bild på mig och julia som jag tagit från julias blogg :)
-Du betyder mer än vad du tror.

Kommentarer
Postat av: Malin

HIHIHIHIIHHIHII

IPHONE, PIERCING I TUNGAN <3<3<33<3<33<3<3<3<33<3<3

2010-01-22 @ 18:55:53
URL: http://malinluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0