Hos min älskade RUMPmoa - igen :D

haha ist för att däcka framför datorn däcka jag framför mitt game-boy medans jag spela pokémon :]
hihi jag vet nåååget tönt jag är (aa) men jag säger bara såhär Deal whit it baby ;)
hahaha :D , jag tror att vi ska käka på Sibylla eller någet? , hursomhellst så ska vi göra nå ;)
jag tänker typ tvinga moaa att jag ska få ta kort på henne snart!
asså helt seriöst , moa är så jävla fin då hon skrattar och jag lyckas ta kort! FYFAN VAD JAG ÄLSKAR DOM BILDERNA!(L) (a) ända problemet är att moa inte tycker om dom .___________.
Jag blir ganska så fedt sur på henne då (A) fast jaa... jag ska tjuva dom bilderna jag lyckades ta med hennes kamera på då hon skrattar! hihi om jag hittar dom då ^^
vilket jag inte tror att jag kommer göra men aa ^^ , Min mamma är eeeeviiiiil :o ,
hon tvinga mig att ha en röd stor mega fluff dun-jacka ._. jag säger som jag brukar säga: MUMS!
nat ._. haha :] , hmm,,, jag veetttee fan nu ska jag typ kolla på bloggar eller nå? :] , ni ska få en favoritbild i repris tro jag :] PUSS!<3


 okej det blev två! :]
bild1- jag och moa i sommras! fifan vad kul vi hade! ;D
bild2-Jag och kajsa på nyårs ;) OBSERVERA ATT VI HADE DRUCKIT ALKOHOLFRI CIDER (VILKET MAN BLIR FULL PÅ ENLIGT MIG :] )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0