Att sjunga är inte riktigt min grej

men jag älskart'!
hahah det är inte de vackraste men men ;)
haha jaa... snart blir det väll att äta kladdis med familjen x'D,

haha wille är inte så smart:( , jag ba: tjenispensin!:D han ba Usch:] ,jagba:Mums!:], han ba: haha du gillar det?:] Jag: haha nej fybubblan!:(

haha intressant.se eller så säger vi så här, intresseklubbenantecknar;)
HAHAHAH OMG! hittade gammla/gammelnya bilder>:] , i får dom nu :D<3


                         
 

                       


                        


                        


                            


                           


                          


                          


                          

 
                             


                           


hahah opch fanny som ABSOLUT inte dricker burn ;)? hahaha :D<3








Kommentarer
Postat av: fannype

tyyyssstt.... :$<3

2010-01-27 @ 21:36:27
URL: http://fannypettersssson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0