Tröttcheeey_96 jao(y)

Jag är trött, Tova kommer till mig typ.. kvart i 8 på morgonen?! hur ska detta gå.. 
HAHAH hon får se på då jag sover;$$ Men vi ska nog ut och fota i den fina mysiga "VARMA" snön:]
Aja, kommer bli grymt kul iaf. Har inte träffa hon på as länge ju!:(:(:( 
sadfacet där.. :] 
MEEEN nu ska jag nog logga in på skype och vara social med en tjatande pontus;$

HÅÅÅÅJ

"You got his heart and my heart and none of the pain,
You took your suitcase, I took the blame.
Now I'm tryna make sense of what little remains, oh.
'Coz you left me with no love, with no love to my name.
Im fallin to pieces"

Kommentarer
Postat av: Jennifer;o

haahahaha så jävla kul:D

2010-12-19 @ 01:13:51
URL: http://kusebuse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0