hahah jag är fan knasig..

Jag sitter och pratar med dataskärmen i takt med att teven säger något.. 
Börjar kännas lite random.. Meen jag VÄGRAR gå och lägga mig, och denise vägrar vakna.. fast jag skulle väcka hon för en timme sen.. jag är ändå snäll som låter hon sova.. :o 
Typ till 7halv8 snackade jag med pontus i tele,tills han var tvungen att lägga sig i sängen och somna.. 
Innan det hade jag snacka skype med han och Julia. Shiet vad knasigt... Tror att jag och denise skulle in till bgm idag och vara med typ.. cornelia tror jag hon hette?:) aja, blir säkert asum! 
Alltså..jag är så sjukt trött att det går inte.. jag tror jag kommer att somna då vi är med hon cornelia:]!
För vi skulle käka på nå ställe.. sååå, jag kommer typ somna då vi sitter och väntar på maten eller något.. 
Alltså.. jag är typ så trött att jag blir pigg.. DET ÄR SJUKT. ahmygaaad... 
Jag tror jag väcker denise vid 10 halv 11 eller något om hon itne vaknar av sig själv;) 
Och vaknar hon inte har jag hotat med att hälla vatten över hon, och jag tvekar inte! 
Ehe.. Aja nu ska jag fortsätta tråka.. :] 

HÅÅÅÅJ

-MentalMadness


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0