Dag 3 - 10 intressanta eller ointressanta saker om mig.

• Jag hoppade över dag 2;$ ändå inget intressant:]
•Jag sa till mig själv att jag ALDRIG skulle färga håret blont..(a)
•Jag har varit på 2 "riktiga" hockey matcher i hela mitt liv:]
•jag HATAR ":P" gubbar..
•Jag hoppar run och sjunger typ jämt
•Jag har ganska lätt för att få nya kompisar
•Jag har jävligt svårt för att bli kär, men då jag blir de då är jag fan kär
•Jag älskar att sjunga, även om det låter förjävligt.
•Jag är jävligt utseendeberoende" på mig själv, men andra bryr jag mig inte om hur dom ser ut.
•Jag har varit mobbad, och en av dom som mobbade mig är just nu en av mina bästa vänner.


Kommentarer
Postat av: EmmelieK

Jaana, du är sötast i hela världen!

2010-12-16 @ 23:16:15
URL: http://emmeliekrypsjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0