Livin On A Prayer.-

Tjolla!
Idag hare varit skolaa , inte så najjs men det funkar! Emmy är en liten prutt som är ball och luktar gott ;$ så att alla vet :] Idag på idrotten hade vi nå random sak och boxning :] , hihi , jag var med GurraB Ankoo Och Gurra H aka gurra den fruktade ;]  , hahaha fråga inte varför jag skrev så men han heter så på min mobil :] Men iallafall vi hade sån hära styrke grej och burman är biff det var inge kul :( , hahaha jag kännde mej la svag då jag va med dom juu :( haha :] menmen , iaf så har jag träning senare fys med fotbollen dock vet jag inte hur det kommer gå för mej... har så sjukt ont i benet och ryggen! men ska försöka klarat! :D  haha fast konditionen vet jag inte hur det går med :o men det lär väll bli bra? :) ,just nu typ försöker jag få min gitarr att låta normalt men det går åt pipan! :( , haha jaa.. nu ska jag fortsätta med det jag höll på med..  men ni kan få gammla bilder, har inte orkat lägga in bilderna , förlåååt :( eller ag venne men nån bild blire iaf! :)

Love N Peace


Sommar med grill framför älven med fampeboii :*<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0