Jag skiter i vad du tycker och i vad du sprider för jävla rykten.-

Godmorgon!
Just nu siter jag vid pappas dator! Men det får ni inte säga till honom :]
Det är nämligen så att han har tagigt mitt internet det är där gör jag inte har bloggat osv,
Men igår var jag iallfalla med Emelie♥
Vilket var vääääääääldigt längsen , typ ett halv år och ändå är vi nästan grannar :s
Haha, men iaf nu på morgon har jag idrott, fyfan jag orkar inte :( ,
meen, aja , sen har jag typ tyska som jag inte änns kom ihåg vad vi skulle träna igår då jag hade tagigt hem tyska mappen och skulle träna.. så gick det .. menmen :] 
Hör och Häpna! Det är nämligen så attt efter skolan idag så ska jag på stan med Emelie och Emmelie♥
Men där ska vi iallafall köpa biljetter till hockeyn! haah jag har ju aldrig varit på hockey :]
Pusshej:*
Fuck of jag var söt :( Naat :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0