Jag såg ditt kylskåp flyga över göteborg igår :o

Tjollaaa!
Igår kväll var jag med emelie och emmelie! :D riktigt goa brudar det dära :o
hahah om du inte fattar rubriken så är det inte så wierd för vi hade väldigt roligt igår PAHA ! ;]
Föressten så påvägen hem från Emmelie sisådär kl halv 11? så ringde jag och Emelie Gustaf och sen ringde vi Gustav HAHAH sen ringde dom till oss :] , Pihi (a) Bara för alla som inte verkar ha fattat det så är Emelie sallad... :] , Det är gulligt, :o ,

Iallfall , snart eller på ett tag blir det att bege sej till Campus! Där blir det avslutning för hela IBS om jag fattat rätt?  och självklart är de ju bandy vi pratar om ;) , jadu , lär ju bli najjs? :] , Vi ska ha nån slakts cup, alltså typ blanda alla lag trevligt trevligt :] , men jag skriver väl sen antar jag? :) ,

Love N Peace


<Emelie Fahlgren aka Sallad aka Asserholts! <3 Bäst i världen om man får säga så? :]

Kommentarer
Postat av: CheckTheBlogAndYouWillSee :]

Nejmen vadå fin bild. O_o



UUUUSCCCCHHH på mig, PUUUUUUSS på dig 8'D xD

2010-04-18 @ 22:24:51
URL: http://fahlgrenarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0