Gårdagen-Idag :)

Igår var jag på stan med min lilla blondin (y) aka Fannypee:D
Vi bara gick runt osvosv :) , det blev ett köp för mej och det blev ett nit armband :)
Me liiike ;) Efter ett tag på stan med massa flumm osv så ringde Johan och frågade om han kunde vara med oss och självklart fick han det! :) , Sen så satt Fanny och åt glass och jag drack en dricka , då stod jag som mot fanny osså ser jag ba hur hon pekar mot något som kommer mot mej bakifrån då , och då jag vänder mej om håller ajg på att bli påkörd av Isakw :o , haha dast han skulle ju ofc bara skämta så han bromsade typ 2 millimeter ifrån mej :o , inte roligt:], sen så joina han och hans kompis Alexander oss, hihi jag var busig och kalla han alleballe :]
Sen for vi till hemmakväll (a) , det var ju najjsiigt, osså höll dom på att köra på mej hela tiden och sen så var dom dum,ma och drog blondin skämt... hahaha :] Gulligast var ju att fanny inte fattade nåra av dom och dock är ju hon blondin ;) Fanny är gullig ;] bilder kommer senare! , Sen efter maten var jag med filip johan och clara! sen efter ett tag så for jag och klara till stan för att möta Robin och Oscar ! :) , Riktigt trevliga typer detdära! :) , vi såg film osvosvosv, riktigt trevligt! :)

Nu ska jag iallafall dra mej mot emmy och vara med hon och tor :] Det ska väll bli kul vet inte vad vi ska hitta på! men något blir det iallafall ! :) hare kung tills nästa gång jag skriver! :] ,

Love N Peace

 
Toppen tjejer!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0