Mooget osv?

för i helvetee! om TRÅÅÅk..:

förihelvete va taskit !
och vem vill vara din bästavän btw?!

Svar:
hm.. får jag fråga vem du tkr att jag var taskitg mot?
Haha jadu, jag vet inte vem som vill vara min bästa vän ,
det får du väl frågan den som är det?
vet du en sak, jag bryr mig inte, fortfarande, jag fattar
inte vad folk har för fel? , skaffa ett liv jävla tards våga stå för vad ni tkr? :S 
jag måste säga att jag tkr det är jääävlig "moget"  att kommentera
anonymt, dessutom så har jag ditt IP nr lilla vän!
och jag vet vem du är , jag tänker inte skriva det på bloggen , för så hemsk är jag faktist inte, 
snälla du, vad har hänt med dig?  



















Kommentarer
Postat av: fannype

ojdåå..? ärde nu alla ska tycka synd om dej?

2009-12-21 @ 09:44:31
URL: http://fannypettersssson.webblogg.se/
Postat av: Moa

Jag kan fanimej ge det där asset till anonym ett svar på kommentaren "vem fan vill vara bästis med dig?!" <b>Jag</b> vill vara bästis med Jaana!(L)



Jag tycker att det är dags att börja mogna till, man gör inte såhär mot folk...



Det klart att Jaana, som exakt alla andra, har sina brister... men för det har man ingen rätt till att kränka och trycka ner någon!

Jag bryr mig inte, folk får hata mig för att jag skriver det här... Men jag står fortfarande för min åsikt och kommentar.

2009-12-21 @ 11:55:39
URL: http://mmoahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0