Tjulululu :D

Jag har bestämmt mej för att fortsätta med bloggen (hh'


Idag har jag varit med moah , Vi lekte med lösnaglar , men mina har redan låssnat ._. :o
Men WHATEWWAH :D :]  haha jaa ... jag har ju varit i falun sparreholm norrköping osv , sånt där massa skit (A) det var kuuuliiit :] , för jag hade med mej emelie x'D nästa år ska jag kidnappa nån annan ;)  vem vet det kanske blir du? :o (aa' , hm.. Jag har inte ätit middag änn  :o , Men iaf.. jaa.. hmm.. jag sitter och väntar på att maten sak bli klar sen ska jag kanske vara med emmy och moa:]  det blir ju typ kul ? :) hm.. jag är schteeeekare (hh' haha nejmen jag och emelie lekte schteekare i sparreholm :) ahha fett kuuuul (hh'' Yäyä (A) , ni kan få bilder sen elelr snart om jag orkar men jag sak iaf lägga in nåra låtar som är ganska bra C : Hmm.. sen så måste jag bara säga att jag saknar elin leppiaho och jessica norman otroligt mke :o , har inte träffat dom på år typ"/  men snart så tänker jag typ kidnappa dom :o En för en MOAHAHA  .  ahha (aa' . men jaa... , hmm.. jag har tråkigt .__. , jag ska kidnappa denise till stan snart kan jag lova :o haha :D <3 , vi äger ut dej :o  men nu ska jag dra till emmy jag skriver sen :*

Kommentarer
Postat av: fannyP.

SVnei:$

2009-08-16 @ 15:52:27
URL: http://fannypettersssson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0