Dag 3 - Mitt favoritminne.

Det finns sjukt många men ett av dom bästa måste vara då jag och Julia Hansen var som galnast. 
Det är sjukt hur knasiga vi var och fortfarande är! Från och med den dagen bestämde vi att inte dricka hallonsoda tillsammans.. HAHA för den sjukt roliga dagen slutade med att jag badade i cola och Julia i hallonsoda. Vi blir helt enkelt inte klara i huvudet av den awesome hallonsodan.. :]
Orkar inte berätta om hela den dagen för det skulle bli ett sjukt långt inlägg, men både jag och Julia vet att det är bland det mest awesome vi gjort tillsammans under dessa 13 snart 14 år ;) 

vad som än händer kommer jag alltid att älska dig.

Kommentarer
Postat av: julia

aww:$

klart den mest vrickade dagen någonsin!

desamma gmn!<3

2011-02-01 @ 15:50:53
URL: http://nesnah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0