JessicaBomanÄrVärldensFinasteVän(L)!

Hej, igentligen skulle jag åh kolla hockey imorse med Jessica Boman, men det blev inget, för dom ställde in matchen. Så då tänkte jag och Julija fara på hockey ikväll, men självklart finns det inte ens ståplatser kvar(y) 
Så det blir typ att lana här med Julija, Asum! Hon är saknad kan jag påpeka. 
Som vissa som läser kanske vet har vi bråkat ett tag nu, men fuck that shit!
Nu är vi back on track;) Haha, jag börjar inse vilka som är mina äkta vänner
Vilket känns som en lättnad, på något vis. Aja, nu blir det att hoppa iväg och klä mig.. HAHAH sitter i pojamas:]
StavarNNN jag vet.. Har inte så mycket mer att säga. Ni lär ju få massa bilder osv sen. 
Haha, för dom som ville veta är min hals bokstavligt talat, BLÅ. Hahah... Jag är en avatar:]]]

HÅÅJ 

Something you can't buy^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0