Om du inte tror på dig själv, hur ska då någon annan kunna göra det?

Hola amigos! 
Hemma från skolan, igen.
Blir nog att dra dit imorgon.
How ever, iag fick jag ett trevligt oväntat besök av världens bästaste Emelie Fahlgren! Det var trevligt även om jag var helt totalt ofixad och skabbig, fast jag antar att det är okej då man är sjuk?:) Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om.. Haha jadu, har nog inte så mycket mer att säga än att nu måste jag plugga hk för att jag glömde att jag har läx förhör på nån jävla matcirkel? Och oturligt nog är förhöret imorgon, och jag kom just på att boken är på skolan.. Great verkligen.. Aja nu blire se klart Top Model 11.

HÅÅJ
saknar mina b-rudar!

Kommentarer
Postat av: felicia

vilka är på bilden?:)

2011-02-06 @ 21:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0