Sometimes I wish I was an angel, sometimes I wish I was you.-

Tjolla! 
Min dag har sett ut något i stilen med att jag vaknade, klev upp pajjade min dator:( 
Hur jag nu lyckas med allting har inget ljud eller nå, och nej, jag inte inte så oteknisk att jag inte har kollat sladdar och funktioner osv, HAHA ja man lyckas ju med allt, sen efter ett tag for jag till multi och var med Jessica och Julia, 
sen kom Hugo och då körde vi barkemo, sen kom Jessicas bror och hans kompis så då va dom också med,
riktigt kul om jag får säga det själv(a), men ja sen for julia hem, så då for jag och jessica in till stan! Väl där gick vi runt och kollade på olika affärer osv, sen så hittade jag ett par jeans shorts! it's amasing :o , haha ja tror det blir att köpa dom imorgon:] sen efter ett tag så träffade vi Jessica N, som jag inte träffat på sjuuukt länge! as kul att träffa henne igen!<3 Sen så for dock Jessa L hem:( så då gick ajg med Jessica N för hon skulle till Jokkmokk(staving:]) typ med bussen som gå 20 över 6 eller nå sånt, så då gick vi runt och pratade lite osv,Riktigt trevligt:) 
Sen så nu ikväll vet jag inte vad jag ska göra blir nog att ta en tur ner till solariet där nere på gården eller så blir det väl att vara med >Cesar och Johan eller något liknande!:) 

Love N Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0