Nu vart det lite skrivande igen!

Tjolla!
Nu vart det lite skrivande igen ._. Förlåt mig :] 
Jadu, just nu gör jag inget alls! Eller jo.. Jag sitter och lyssnar på "When you were young-The Killers"
Den e råskön! menjaa.. tagga match imorgon!:D  
Vi ska möta Myckle tro jag det var? Det betyder Vidde(linnea) och Hetti(anna) hehe :D 
Fast dock håller mina knän inte med mej om att det sak bli råhärligt att spela match! Hah ja, dom är lite konstiga dom ;$ HAHAH! nej men det är så här att dom typ "viker" sig då ajg går så ajg typ bara ramlar ihop helt plötsligt, inte trevligt kan jag lägga till!, Aja vi får väl hoppas på det bästa, kommer då att bli sjukt kul att spela imorgon, tror jag då:]! Hoppas att Paulina J kommer ihåg RUNAR! Haha Runar är typ som våran "maskot" haha! En riktigt goo björn det där;) HAHA, aja:] , Ikväll har jag varit med Jessica L Cesar och Filip! och jag måste verkligen verkligen säga TACK! till Cesar som typ damtorkade hela mitt rum ;o He's amasing .___. hehe jag fråga han nte änns ;$ Rågulligt!(a)
Och som jag sa då, "Du är bäst för dagen!" Haha :D Imorgon tror jag att Jessica N ska sova här! Kulkul!:) ,
Nu ska jag typ hoppa in i duchen sen blir det väl att hoppa neer i min ny bäddade säng! Det gillas! :D 
Aja, 

Love N Peace


Kung!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0